Jetico BestCrypt 8.20.7.5
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




حفاظت از فایل های شما توسط Jetico BestCrypt

نرم افزار Jetico BestCrypt 8.20.7.5 ابزاری قدرتمند برای Encryption و کد کردن اطلاعات شما با استفاده از بهترین روش های الگوریتم محصولی از شرکت Jetico Software می باشد. استفاده آسان و امنیت بالا از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می باشد. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود. با کمک این ویژگی کاربران قادر خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد.



Copy Protect 1.1.0
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Copy Protect 1.0.0 نام نرم افزاری است حرفه ای که به شما کمک می کند تا به سادگی بر روی فایلهای مدیای خود که از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند و نمی خواهید توسط فرد دیگری جز خودتان کپی شوند قفل گذاری نموده تا انجام آن را برای افراد سود جو غیرممکن بسازید . نحوه کار برنامه بدین گونه است که با تبدیل فایلهای شما به اپلیکیشن های اجرایی EXE ، امکان استفاده را تنها به درایوی که توسط آن قفل گذاری شده است محدود نموده و معادلات افرادی که در  صدد دسترسی به آن هستند را بر هم میزند . بدین ترتیب دیگر هیچ گاه نگران این نخواهید بود که فیلم ها یا عکسهای خانوادگی تان در اختیار دیگران قرار بگیرد و با خیالی آسوده از آنها محافظت خواهید کرد .
تا قبل از امروز راهی مطمئن برای محافظت همه جانبه به منظور جلوگیری از کپی شدن فایلهای مهم نظیر آثار هنری ، اسناد محرمانه و … وجود نداشت که با روی کار آمدن Copy Protect امکان پذیر شد . این نرم افزار با بهره گیری از یک تکنولوژی پیشرفته رمزگذاری آسودگی خاطر شما را بیمه خواهد کرد و کپی کردن ایمن فایلها بر روی دیسک های CD ،  DVD و حتی فلش مموری ها را برایتان از رویا به واقعیت تبدیل خواهد نمود . پشتیبانی از نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون هیچ کاربری را که قصد استفاده از این نرم افزار را داشته باشد تنها نخواهد گذاشت .



Folder Lock 6.5.5 نرم افزار قفل گذاری روی پوشه ها
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->




Folder Lock 6.5.5 محصول شرکت Everstrike Software نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرم افزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.





USB Secure 1.5.5 نرم افزار قفل گذاری روی usb فلش
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


دیگر کمتر کسی را می یابد که با کامپیوتر آشنایی داشته باشد و یک فلش مموری در جیبش نباشد ! طبیعی است با زیاد شدن استفاده از یک وسیله ، مشکلات آن نیز یکی یکی پدیدار خواهد شد . ویروسی شدن شدن فلش مموری و همچنین دسترسی آسان همه اشخاص به آن را میتوان از چندین مشکل این وسیله نام برد . در این مطلب محور اصلی ما دسترسی آسان همه به فلش مموری شماست . طوری که اگر شما فلش مموری خود را گم کنید ، هر شخصی با اتصال آن به سیستم خود میتواند به اطلاعات آن دست پیدا کند .
USB Secure 1.5.5 محصول این شرکت است که برای رمز گذاری روی تمام حافظه های قابل حمل تولید شده است . شما با نرم افزاری میتواند برای USB drives, Thumb drives, Memory cards, External drives and Flash drives خود رمز بگذارید تا کسی به غیر شما که از پسورد اطلاع ندارد ، نتواند آن را بازگشایی کند و اطلاعات را به سرقت ببرد ! این نرم افزار با تنظیمات خود طوری عمل می کند که وقتی شما آن را به USB متصل می کنید ، از شما پسورد میخواهد . این نرم افزار نیاز به دانش فنی زیادی ندارد و بسیار آسان می باشد ومیتواند اطلاعات موجود در فلش مموری شما که شاید بسیار شخصی و یا بسیار ارزشمند باشد را محافظت کند تا از گزند سرقت در امان باشد .



Folder Protect 1.8.8 نرم افزار حفاظت از فولدرها
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


Folder Protect 1.8.8 داشتن امنیت کامل در کامپیوتر ، همیشه یکی از آرزو های کاربران بوده است و تنها را محقق ساختن این خواسته نصب یک  نرم افزار امنیتی کامل  بر روی ویندوز می باشد . اگر نگران این هستید که افرادی غیر از خودتان به فایلهای شما دسترسی پیدا کنند ، استفاده از نرم افزار Folder Protect را به شما پیشنهاد می کنیم . به وسیله این برنامه می توانید از راههای گوناگونی دسترسی به پوشه  ، فایل ، درایو ، برنامه های نصب شده و همچنین فرمت های مشهور را مسدود کنید . با این نرم افزار می توانید پوشه های خود را یا به صورت معمولی رمزگذاری کنید و یا با استفاده از دیگر متد های قدرتمندش کارهایی نظیر مخفی کردن حرفه ای ، جلوگیری از حذف و یا نوشتن اطلاعات را انجام دهید . نحوه عملکرد این برنامه به گونه ای است که حتی در حالت امن ویندوز  ( Safe Mode ) قادر است تا وظایف خود را همانند فعالیت عادی ویندوز انجام دهد .